יום שני, 4 באפריל 2011

קפקא בנצר

בס"ד

קפקא בנצר – כמה אתה צודק קלמן ליבסקינד !!

אתמול יום שישי, כ"ו אדר ב' תשע"א, 1/4/2011, בנצר אשר בגוש עציון, שישה ערבים תקפו שני יהודים-אורי פלסי משדה יעקב ויגאל דביר מאפרת- כאשר היהודים שתלו נטיעות על אדמות מדינה, לאחר שנעקרו ע"י הערבים בשבוע שעבר.

מזה שנתיים תנועת "נשים בירוק" גואלת את אדמות המדינה בגבעות נצר, בין אלעזר לאלון שבות. ניטעו מאות עצי זית, גפן, רימון ותאנה. תנועת נשים בירוק התחייבה לא לטעון בעלות על הקרקע שהיא מעבדת ולא על העצים שנוטעים- הכל נטו- למען שמירה על קרקעות המדינה.

מזה שנתיים מתרחשת אצל הערבים, בנוסף לבנייה הבלתי חוקית המאסיבית שלהם, גם אינתיפאדת נטיעות, בניית חממות ותשתיות אינטנסיבית . הם נענים לקריאת סאלאם פיאד לשתול מליון עצים בשטח C דווקא. בעזרת ארגונים בינלאומיים, נוטעים הערבים בכמויות שלא נראו כמותם באזור. תנופת הנטיעות של הערבים מצביעה על הכוונה לקבוע עובדות בשטח כדי לשבור את הרצף ההתיישבותי בגוש עציון בפרט וביהודה ושומרון בכלל.הם פשוט בונים מדינה.

לעומת זאת, אצל היהודים האכיפה וההקפאה היא של 100%.

ואכן, יום שישי זה, בעת הנטיעה הותקפו שני יהודים. ערבי תקף את אורי עם מקוש ויגאל פשוט הציל את חייו ע"י שמנע בשנייה האחרונה מהערבי להכות את אורי.אורי נפצע קל.

כוחות הביטחון הוזעקו. הגיע צבא ומשטרה.

עד כאן סצנריו רגיל. כאן מתחיל הקפקאיזם:

כששני היהודים נכנסו לתחנת המשטרה להגיש תלונה נגד הערבי על התקיפה- מיד אמר החוקר לשני היהודים שהם חשודים בתקיפת הערבי. הערבי לא רק תקף אלא הגיש תלונה נגדם ועכשיו הם חשודים.

פשוט מחזה קפקאי! הערבים תקפו ופצעו ואז התלוננו במשטרה. תלונת הערבי התקבלה בדיוק כמו של הנתקף.

צדק קלמן ליבסקינד במאמרו לפני שבוע –"ערבים תקפו אתכם? אל תלכו למשטרה!

ובכן, חברינו נחקרו, נלקחו מהם טביעת אצבעות וקבלו צו הרחקה ל15 יום לרדיוס של 500 מטר מאזור הארוע.

האירוע הזה רק מחזק אצלנו את ההבנה שיש להיות בשטח, במיוחד בימי שישי ושבת כי הערבים יודעים שבימים אלה צה"ל, המשטרה והמנהל עובדים במתכונת מצומצמת והשטח מופקר.

ב"ה בשנתיים האחרונות התפתחה מודעות אצל תושבי האזור לתצפת ולדווח על פגיעה בשתילים של היהודים-גם בשבת.

אנו נגביר את הנוכחות שלנו בשטח כדי לגרום לשלטונות לשמור על אדמות המדינה. לא ננוח ולא נשקוט עד שהמערכות השלטוניות יבינו שהם מייצגות את היהודים ואת החזון הציוני.

אנו קוראים לתושבי גוש עציון להגביר את הנוכחות היהודית בשטח- ע"י טיולים בנתיב האבות, סיורי אופניים, ריצה, הליכה, רעיית צאן ופיקניקים. כמו כן הצבנו ספסלים לנוחות המתעייפים ולרוצים להינות מן הנוף הארצישראלי.

ביום שלישי ראש חודש ניסן 5/4 בשעה 16:30 חוזרים לטעת את החלקה שבה היתה התקרית. ידעו הערבים שעל אדמותינו לא נוותר. לאחר הנטיעות נשמע שיעור קצר מפי הרבנית שני טרגין. נפגשים בכניסה לנצר ע"י הביאר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה