יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

ארץ ישראל קוראת לנו!

בס"ד

ארץ ישראל קוראת לנו!

א. אדוריים – מחר יום שישי בבוקר תתקיים הרצאתו של הרב דן מרצבך מעתניאל על "עשרה בטבת"

הסעות מאפרת דרום 8:25-צומת גוש עציון 8:20- מקרית ארבע חברון 8:40

ב. סיורים: שלושה מקומות שאין אומות העולם יכולים להונות את ישראל לומר גזולים הם בידכם ואלו הם: מערת המכפלה, קבורתו של יוסף ובית המקדש".

הסיור הראשון יתקיים לקבר יוסף בשכם באזור ראש חודש שבט.

הרישום מתחיל כעת, כדי שנהיה ערוכים מיד כשיתקבל האישור מצה"ל. הסיור מתקיים בשעות הלילה. מחיר הסיור 50 ₪. נא להירשם בהקדם!

ההסעות לקבר יוסף ייצאו מקרית ארבע חברון, דרך גוש עציון וירושלים. הסיור הבא בע"ה להר הבית, לאחר שנלמד את כל ההלכות לעלייה בטהרה.

ג. תרומות: ממשיכים במבצע איסוף תרומות לבית משפ' קרליבך שצה"ל הרס יום רביעי לפנות בוקר. זה היה בית אבן שנבנה במשך שנה וחצי בעמל רב ובמימון רב.

ב"ה אנשי תקוע ד' לא נשברו לרגע ומיד התחילו בבניית הבית מחדש. תגובה ציונית בריאה. תרומותיכם מאד יועילו להמשך הבנייה. בבנייה יש אמירה ברורה: לא תשברו אותנו! על כל הרס נתרחב יותר! ישר כח לאנשי תקוע ד'-דור שני של מתנחלים-הממשיכים בדרכי אבותיהם.

נא שלחו תרומות ל: "נשים בירוק-קרן ייבנה", ת.ד. 7352, ירושלים 91072 והוסיפו פתק שהתרומה מיועדת למשפ' קרליבך בתקוע ד'.

ד. כבר ביקרתם בתערוכת הצילומים של הצלם גרשון אלינסון במרכז המבקרים "שדה המכפלה" למרגלות מערת המכפלה? תערוכת הצילומים ההיסטוריים "יתדות בחברון" המספרת את סיפורה של ראשית ההתיישבות בעיר האבות, פתוחה לקהל מדי יום במרכז המבקרים. הכניסה חינם. בואו לתערוכה עם משפחותיכם ומכריכם, ותכירו את סיפור המאבק שניהלו ראשוני המתיישבים.

בברכת עלה נעלה כי יכול נוכל לה,

יהודית קצובר 050-7161818 נדיה מטר 050-5500834

נשים למען עתיד ישראל (נשים בירוק)- וועדי פעולה יהודה- הועד למען

שדמה יהודית- גרעין נצר www.womeningreen.org

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה