יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

פרס ביקורת התקשורת

הצבעה לפרס ביקורת התקשורת:

כבכל שנה, גם השנה תעניק האגודה לזכות הציבור לדעת את הפרס לביקורת התקשורת.

ועדת השופטים בחרה 8 מועמדים שעלו לשלב הגמר.

הציבור מתבקש לבחור במועמד אחד מתוך השמונה.

קשה הבחירה כי קלמן ליבסקינד עושה עבודה נהדרת, כמו כן לאטמה עם החן והחיוך, ד"ר רון בריימן עם מאמרים מצוינים וחני לוז. חני לוז מתרכזת בעבודתה בעיקר בתמיכה בלתי מתפשרת במתיישבי יש"ע - השעיר לעזעזל הקבוע של התקשורת הכללית. מצורף בזה פנייתה האישית.

בברכה,

יהודית קצובר ונדיה מטר

------------------------------------------------------------------

שלום,

פנייה זו היא אישית: בימים אלו מתנהלת בחירה באינטרנט, של אחד משני הזוכים בפרס הישראלי לביקורת התקשורת.

אני אחת המועמדות.

אודה לכם מאוד אם תקדישו דקה להכניס את פרטיכם לאתר הבחירה, ולבחור בשמי מהרשימה.

אשמח אם תצטרפו קולות נוספים מקרב בני משפחה, מכרים, חברים ורשימות התפוצה שלכם.

רצ"ב הלינק, דברי הסבר בהמשך..

לאתר ההצבעה (שימו לב- ההצבעה על פי מספרי ת.ז., ואפשרית רק פעם אחת לכל ת.ז.)

כפי שידוע לרבים מכם, אני עוסקת מזה כ-12 שנה בנושא המאבק התודעתי המתבטא בעיקר בתקשורת הישראלית הממוסדת, נגד השמצות, הסתה פרועה, שקרים, דמוניזציה ודה-הומניזציה למה שקשור להתיישבות ביש"ע, לתורה ולשומריה.

המגמה החד כיוונית נגד יישוב חבלי הארץ ששבו לעם ישראל במלחמת ששת הימים - נמשכת מאז תחילת שנות ההתיישבות, וצברה תאוצה במשך השנים עם ריבוי ערוצי התקשורת (ריבוי שרק העצים את הקו הפוליטי הכמעט-מונוליטי).

את התוצאה האיומה של הדימוי השלילי שיצרה התקשורת, ראינו בחורבן הנורא של חבל עזה וצפון השומרון בקיץ תשס"ה, לאחר שנוצרה התשתית לדה-לגטימציה קבוצתית של "מתנחלים".

רוב תקשורת המיינסטרים בישראל פועלת באופן מתוחכם ובמלוא המרץ לקידום סדר יום לאומי, המרחיק את עם ישראל ממורשתו, מתורתו ומאלוקיו, ומקדמת אג'נדה התואמת להפליא את הקו הפוליטי של השמאל הקיצוני.

הצורם ביותר הוא המצב בכלי התקשורת הממומנים על ידי כספי ציבור כמו רשת ב' וגלי צה"ל, והאמורים לשרת את כלל אזרחי ישראל. במקום זאת, תחנות רדיו ארציות אלו (היחידות המאושרות לשדר על פי החוק, בפריסה ארצית), יחד עם ערוצי הטלויזיה הממלכתיים (1, 33) והציבוריים-מסחריים (2, ו-10) - מנצלים תקציבים של מאות מליוני ש"ח בשנה (כל אחד מהם!) וממנפים תודעה כוזבת ומסולפת של מנעד פוליטי הנע בין מר"ץ לחד"ש.

ידיעות אחרונות, מעריב והארץ, שהם גופים פרטיים - תורמים גם הם את תרומתם למחלה הנרטיבית של מדינת ישראל.

מתוך ראייה ארוכת טווח של הסכנה האסטרטגית לעתיד מדינת ישראל כשכלי התודעה הפנימיים חוברים למלחמה מבחוץ , מחלישים את עמידתנו האיתנה כמדינה ומחריפים את הנרטיב האנטי-ישראל - הפסקתי לפני כ-12 שנה, לעבוד בתחום ההייטק, והתמסרתי לעבודה וללימודים בתחום התקשורת. סיימתי תואר שני באונ' העברית בהר הצופים.

עבדתי 4 שנים ב"הצופה", שם ייסדתי את דסק התקשורת וכתבתי טור תקשורת שבועי בשם "על המשמר", ארבע שנים נוספות כתבתי ב"מקור ראשון" טור בשם "הפרעות בתקשורת".

מזה כ-4 שנים אני עובדת עם ה"פורום המשפטי למען ארץ ישראל" בארגון-בת של הפורום הנקרא מרכז תדמי"ת - לתגבור הדמוקרטיה במדיה הישראלית.

את האייטם השבועי שלי אתם יכולים לקרוא בשנים האחרונות בשבועון "בשבע".

פרסומים שלי בנושא המאבק התודעתי המתמשך ניתן לקרוא מדי פעם גם בביטאוני פ"ש שונים ובאינטרנט.

למותר לציין, שהעבודה שלי נעשית בתמורה להכנסה זעומה יחסית למה שיכולתי להרוויח הן בתחום המחשבים שעזבתי, והן בכלי תקשורת ממוסדים בעלי אמצעים. אני מאמינה שמי שמנהל מאבק אמיתי, אינו יכול להיות שותף לממסד אותו הוא מבקר.

בימים אלה נערכת בחירה של מועמד לקבל פרס ביקורת-התקשורת מטעם אגודה "זכות הציבור לדעת".

אחד הנבחרים ייבחר על ידי הצבעה זו, והשני ייבחר על ידי וועדה.

אני פונה בזאת אישית לכל אחד ואחת מכם - נא תנו לנו גב וכתף למאבק הציבורי, שנוגע לכל אחד ואחת מכם, ועיזרו לי לקבל קולות מכל חבריכם ובני משפחותיכם.

לאתר ההצבעה (אם גם אתם נתקלים בבעיה לכתוב בעברית, כיתבו באנגלית)

אני מצרפת בזאת סריקה של כתבה מעלון "ארץ ישראל שלנו", ורשימה חלקית וארוכה של לינקים לכתבות, מאמרים, הקלטות וסרטונים.

כמה מאמרים:

בלוג חדש - גילויים על התחנה הצבאית - מה מגלה ראש דסק החדשות בגלי צה"ל שלא שרתה בצה"ל? כמה אייטמים של "הקרן החדשה" קודמו בחודש יולי 2010?

האלימות האילמת ב'שטחים' – על השקט בתקשורת בכל מה שקשור לאלימות הערבית.

אנטישמיות בטורקיה? ידי ישראל לא נקיות - מאמר שנכתב עוד לפני המשט התורכי, על הקשר בין ההסתה בתקשורת הישראלית לבין ההסתה הבין לאומית נגד ישראל.

תודה מראש לכל אחד ואחת מכם על הקדשת תשומת הלב והזמן, cid:150FF00019244FCCBC93E307B0AE706A@womenace05d56a

חני


--
חני לוז, רכזת תדמי"ת
_____________________________________________

מרכז תדמי"ת עוסק במעקב תקשורת, בשמירת זכויות הפרט והכלל מול כלי התקשורת, ובפעילות לקידום מדיניות "שמיים פתוחים" בתקשורת האלקטרונית. מיסודו של הפורום המשפטי למען ארץ ישראל (ע"ר)

ת"ד 36657 ירושלים 91366 טל': 5022202-02 פקס: 5022844-02

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה